søndag 24. mai 2009

En stor hanske og et lite selskap

Igår hadde mannen i huset en liten sammenkomst med ledergruppa på jobben, og jeg måtte jo rydde litt her... I min gjennomgang i kriker og kroker dukket denne opp! Det er en boksehanske signert av Mike Tayson som jeg ga mannen min i burdagsgave i fjor. Han er en stoooor bokse-entusiast, og samler på filmer og blader i store kvanta!
Bordet måtte dekkes, og det gjorde jeg slik.
Disse serviettene har vi solgt ut på jobben til 3 kr pr pk (20 stk i pk), det må man kalle et kupp!
Når vi kjøpte huset var det et tre i hagen, men vi visste ikke hva slags tre det var... Så vi ventet i spenning når våren nå kom, og til min store glede var den syriner! De lukter så godt!


3 kommentarer:

  1. Nydelig bord, og kan jeg spørre hvor du jobber? Serviettene var jo kjempe fine :)

    SvarSlett
  2. nydelig dekket bord
    herlige syriner,
    jeg elsker de blomstene
    vakre "hjertebladene" og
    sist men ikke minst
    den vidunderlige duften!

    jeg har vært i nabolaget
    og "stjålet" til meg hvite som
    er min favoritt og lys lilla
    som står i all sin prakt i stuen vår!

    ha en fin ny uke!

    klem

    SvarSlett
  3. hei! følger litt med på bloggen din etter et tips fra Victoria :) liker veldig godt stilen din! må spørre om en ting; er de stoltrekkene i spisestua di fra BoConcept? :)

    SvarSlett