tirsdag 3. mars 2009

Gardinene endelig oppe

Nå har det vært stilt herfra en stund, en naturlig årsak til det.... Har flyttet denne helgen, og det tar jo litt tid før man får rota frem pc`n og bestilt internett osv. Men er forhåpentligvis tilbake for fult nå:)
Fant ingen ferdigdydde gardiner jeg likte, så endte med å lage disse selv. Høydene er i sateng.
Ikke lett med gardiner i karnapp, men dette ble resultatet. Nå skal jeg til negldesigneren min, etterpå skal jeg fortsette å grave i pappesker!

8 kommentarer:

  1. Så fin det ble :-)
    Har karnapp selv.

    Ha en fin Tirsdag!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Syns det ble fint jeg, men skjønner at det må være en større utfordring enn vanlige vinduer.

    SvarSlett
  3. Helt underbart, faktiskt som en dröm!!

    Ha en strålande dag
    //Sessan

    SvarSlett
  4. Det var nydelige gardiner!! Passet kjempe fint..

    Klem fra
    Christina

    SvarSlett
  5. Det ble romantisk!!!!
    men du, negldesigner, er det et lurt grep før du skal hjem å grave i pappesker igjen... ser for meg at neglene sprekker og pengene likeså...
    Gleder meg til å se resten av huset nå som dere har flyttet inn, er det godt å endelig være der liksom ikke bare fixe og pusse og dra igjen liksom?! Ha en fin tirsdagskveld - Klem

    SvarSlett
  6. Herlighet så flink du er..ble helt imponert jeg. Hvorfor kjøpe når du kan lage så fine selv!

    SvarSlett
  7. Virkelig nyydelige gardiner! Kjempeflink! ;)
    Stor klem

    SvarSlett
  8. Veldig fine gardiner! Har karnapp selv og skal snart sy nye gardiner der, fikk et lite tips gitt. Vi får se hva det blir, men hvite blir det nok. Gleder meg til å se mer av huset deres;) Kan tenke meg det er deilig å være inne i nytt hus. Er så gøy å innrede og sette på plass.
    Avhengig av negler jeg og;)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett