lørdag 18. april 2009

Oppussing på godt og vondt

Vi skulle en tur på Coop Obs idag for å kjøpe terrassebeis etter forrige helgs runde med høytrykksvaskeren. Da vi kom ut fra butikken trodde vi ikke våre egne øyne: En mann i 50 årene prøvde å få et titalls plater med smartpanel i en Ford Ka cabriolet!!! Folk glante, pekte og hvisket. Jeg måtte jo ta noen bilder med mobilen så jeg kunne dele dette synet med dere andre!
Han brukte kjeeempelang tid på å få surret dette fast og flytte platene i forskjellige stillinger. Vi lo nesten mest av ansiktsuttrykkene til forbipassernede!
De platene han ikke fikk plass til i forsetet bandt han fast oppe på bagasjelokket, med et teppe under. Han kjørte i ca 5 km/t så her slipper han forbi køen som samlet seg opp bak han.
All honnør til denne mannen, jeg hadde vært fornøyd om mannen min hadde hatt halvparten av pågangsmotet når det kommer til oppussing!
Når vi snakker om utrygg kjøring: Madeleine har prøvd seg bak rattet idag. Så fasinert av bilen, hun svinger i rattet og lager brummelyder. (Jeg må legge til at dette forgikk hjemme på vår gårdsplass)
Lille rosa hodet som stikker opp bak rattet...
Dårlige mobilbilder dette her, men tenkte jeg skulle spare de av Madeleine så hun kan få de når hun endelig får lappen om 17 år!


4 kommentarer:

  1. Oj! Blir litt av noen bilder å vise lillejenta det ja! God helg

    SvarSlett
  2. morsomme bilder å ha ja... men haha... han med forden... at det går an!!! dette er noe jeg villa tatt bilde av også.. å ledd litt av ;);)

    SvarSlett
  3. Morsomt! Slikt pågangsmot a gitt..hahha..
    Sitter her å ler for meg selv.

    Kjempefine krakker du fikk deg! Er så morsomt å handle på finn og pusse opp selv.

    Kos dere resten av helgen:)

    SvarSlett
  4. Utrolig bra!!! Jeg skjønner godt at du måtte få dette på kamera!!

    Og lillejenten er jo såååå skjønn...

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett