onsdag 21. juli 2010

Garedroben

Bokhylle forvandles til sko/veske skap:)
Dette rommet er opprinnelig et soverom, men jeg har tatt ut døra og laget en åpning her i stedet. Føltes mer naturlig siden det er vegg i vegg med inngangen.

Rommet har fått panelplater, men venter fortsatt på belistning osv....

Veldig enkelt å plukke ut sko for dagen når de står åpent på rekke og rad.
Jeg bytter på stort sett hver dag, så de rekker ikke å bli støvet ned!


Den ene veggen er dekket av skyvedørsgarderobe med speil. Dette rommer yttertøy, sko og luer/votter/skjerf.
Kjekt å speile seg i helfigur før man går ut døra!

Lysekrone må en garderobe ha!

En liten del av veskesamlingen min fikk også plass.


Også må jeg vise dere min nye Speedy 30. Loooove it,
its a classic!

Merket dette innlegget brått ble litt lang... Snodig hvordan jeg blir revet med når det kommer til vesker og sko... hmmmm.


14 kommentarer:

  1. Så flott kjekt med god plass til vesker og sko. herlig veske den Spedy 30 ,min datter kjøpte seg en Spedy 35 når vi var i NY nå nylig, digger de veskene
    Ha en fin kveld
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. He he, ja det er fort å la seg rive med når det er vesker og sko i bildet.
    Ha en strålende dag.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Så flott garderoberom!! Praktisk med hyller til skoene og veskene:) Den vesken var kjempefin!!

    SvarSlett
  4. det ble jo kjempe flott :) Var en utrolig kul vri, pynter flott opp rommet..

    SvarSlett
  5. Så flott garderobe! Var jammen meg Dior, Chanel og Lv veskene dine verdig! Gremmes over at mine ligger i en Ikea pose akk nå.. Skal sies at vi flytter da.

    Speedy er på min ønskeliste, vi får se om det blir noe når vi skal på ferie. Rommer alt man trenger:) Ønsker meg med monogram på.

    Fortsatt fin sommer til deg og dine!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så flott du har det!! AKkuart min stil :D

    Sko, vesker og slikt er digg!! :D

    SvarSlett
  7. Dette Walk-in-closet`et så nydelig ut!! Alle jenters drøm det.....

    Ha en fin sommerkveld! Og kos deg i kveld!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  8. Det så helt fantastisk ut-for en drøm av et walk in closet!!

    Så smart å bruke en bokhylle til skohylle:-)

    Gratulerer så mye med dagen, håper du får en flott dag!

    SvarSlett
  9. For et praktisk og greit oppbevaringsrom du har!! Knalltøft med den bokhylla til sko/veskeskap!

    SvarSlett
  10. Så fantastisk ryddig og fint du hadde det der:) Masse fine vesker og sko også:)

    SvarSlett
  11. Flott ide! Det ble jo et suverent skoskap.

    SvarSlett
  12. Det skal ikke mye til for å se at den vesken er fake. Beklager, men det er lett å se.

    SvarSlett
  13. Da burde du heve kunnskapsnivået ditt kjære anonym. Den er kjøpt på Louis Vuitton i Akersgata 28 juni. Såfremt det de selger i butikkene sine er ekte så er den nok det desverre...
    Kan godt fakse deg kvitteringen sammen med brukerhåndboken "vuitton for dummies", bare gi meg beskjed:)

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett