torsdag 22. oktober 2009

Farris bad

Nå er jeg hjemme igjen! Grunnen til at det har vært stille fra disse kanter er at jeg har vært 3 dager på spa-hotellet Farris bad i Larvik. Det er faktisk akuratt like fint som på bildet! Klikk på linken og se på "rastaurant" , kjempestilig med lamper uformet som kantareller osv.
Tirsdagskveld var på på noe som heter Gunnars verksted/Cinema fatasia. Jeg finner nok ikke riktige ord til å forklare opplevelsen, men det kommer et program om dette stedet førstkommende mandag. På NRK 1.
Nå skal jeg ut på oppdrag før jeg skal ha jobb helg!


5 kommentarer:

  1. Så deilig med en avkobling i hverdagen =)
    Oppdrag? Spennende... hva slags da?

    Ønsker deg en fin ettermiddag videre!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Derfor det haar vært tyst hos deg... :)

    Dit kunne jeg tenkt meg en tur også. Med Fredrik.
    Åååå.

    Var det bra spa?

    SvarSlett
  3. Ja, her i Larvik har vi det fint:)
    Tv-program hørtes spennende ut,da skal jeg følge med!
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Å så deilig da. Vi skal dit på julebord i år og jeg gleder meg veldig. Men blir nok ikke tid til noe velvære..

    Ha en fin torsdagskveld.
    klem C

    SvarSlett
  5. Heisann og takk for titten:-) Kjempeflott blogg og leg legger deg til på lista mi jeg:-)
    Ha en flott søndag.-)

    SvarSlett