lørdag 3. oktober 2009

Pizza

Igår kveld lagde vi hjemmelaget pizza før jeg dro på kino "Julie&Julia".
Madeleine har et bitelite pizzafat som vi laget en biteliten pizza til, så søt!

Madeleine sitter på ryggen til pappa og følger med på pizzabakingen.


Vi bruker Pizza Pronto ovnen med stenplate, dere har sikkert sett den på tv reklamen. Lager oss en pizza hver og tar på det fyllet vi liker.
Blir kjempegod italiensk pizza. Jeg liker creme fraiche isteden for tomatsaus og fetaost på er også kjempegodt. Noen som har noen sære pizzafavoritter, tar gjerne imort tips så lenge det ikke ansjos! Hehe!

Etterpå skal vi hente to skap vi har på et lager, disse skal monteres på soverommet. Også skal vi tilbake til bruktbutikken og hente en liten stol jeg reserverete ut dagen. Viser dere bilde av den senere idag!


4 kommentarer:

  1. Hei, Camilla:)
    Det kan nok stemme min søster er lærer:)
    Så da er det nok samme vi tenker på, så på noen bryllupsbilder fra A og OM sitt bryllup, det er kanskje de Lise kjenner også, en vennine av henne der de begge to er leger, om vi tenker på samme da.

    Skal be henne gå inn på siden din, jeg:)

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så deilig det så ut med pizza, tror jeg må lage meg noe frokost for jeg ble sulten nå...

    Gleder meg til å se bilde av stol!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  3. Å så morro med sånn pizza steker, da får man jo det man vil ha, eller man kan lage flere forskjellige gode smaker.

    Min favoritt pizza er dekket med parmaskinke, pesto og ruccula. Toppet med parmesan.. MMMmmm...

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  4. Herlig bilde av far & datter!
    Så flott sengetøy du har fått av hvit stil, veldig lekkert!
    mmm..hjemmelaget pizza har vi kost oss med ikveld, deilig!!!
    ha fortsatt en fin kveld & helg!
    PS! Kommoden til Madeleine var utrolig skjønn med navnet på...!!! Du kan dette med prikken over i'en!
    Klem klem

    SvarSlett