lørdag 3. oktober 2009

Se hva som kom i posten!

Christine med bloggen Hvit Stil har sendt dette skjønne broderte sengesettet til Madeleine!!! Jeg var så spent når jeg åpnet pakken at Madeleine sto med store øyne å lurte på hva dette var....


Navnet brodert på overstykket, Christine er magisk bak Janomen (navnet på symaskinen).

Madeleine har egen dyne og pute i sofaen så hun kan ligge der å kose seg når hun blir trøtt eller sliten. (Hun har rom i 2.etasje og hun kommer seg ikke opp og ned trappen alene enda). Hva er vel bedre enn et kjempesøtt sengesett midt i stuen?
Tuuuusen millioner takk Christine, takker også for superkoselig kort!


4 kommentarer:

  1. Så koselig at du likte det! Stor klem til deg min venn. Christine

    SvarSlett
  2. Hun er så flink!
    Det blir så koselig med litt mer personlig preg over seg.
    Ha en fin kveld. Klem fra meg

    SvarSlett
  3. for en heldiggris du er....:)hun lager såååå mye flott med den janomen sin....kan skjønne du var spent når du åpnet den pakken ja.Fortsatt god helg:)ps,smart med den pizza stekeren,sett på den mange ganger,men aldri fått meg til å kjøpe den,men mulig den blir å finne på mitt kjøkken også,iløpet av uken. Greit at alle kan lage sin pizza...så får alle det de liker best på.klemmer

    SvarSlett
  4. Nei og nei så fint da.. Fantastisk koselig blogg du har her.. La meg til som følger jeg, for her skal jeg uansett titte innom flere ganger.. har sittet her en stund nå, lest og tittet langt tilbake! :) Keep up the good work..
    Ønsker dere en riktig god helg..
    Klem fra lillpastill.blogspot.com

    SvarSlett