tirsdag 26. oktober 2010

En god gjerning

Madeleine ønsker god morgen over en tallerken med frokostblanding med banan og rosiner!
Ønsker å tipse dere om klokkene Tomines hjem selger for 100 kr pr stk. Madeleine ville ha lilla Hello Kitty, men den kommer også i mange andre varianter.
Damen bak dette prosjektet er rett og slett helt utrolig.
Beløpet går uavkortet til kreftforeningen! Les den rørende historien her!

Nå skal jeg levere lillemor i barnehagen, så bærer det hjem for å pakke kofferten. Jeg forteller hvor jeg skal senere:)

3 kommentarer:

  1. Så skjønn hun er ♥
    Flott at du tipser om Tomines hjem og deres klokkesalg! De gjør en helt fantastisk jobb og har samlet inn mange tusen allerede:)
    Vi har kjøpt to Paul rank klokker:)

    Ha en fin dag og god tur - til hvor du nå skal.. hihi

    Klem Line

    SvarSlett
  2. så søøøt.. der sitter hun jo med klokke jo!!

    herlige dere... ha en fin fin dag...♥
    tror du det ble parfyme på meg da??
    neida.. fant ikke noe... ALT LUKTET LIKT til slutt.. men jeg ble sminket på steen og strøm, også dro jeg til Louis Vuitton og koset meg isteden.. VELDIG fint det også!!

    ha en deilig deilig dag! ♥♥♥

    SvarSlett
  3. Så søt jente du har!:) Nydelig:)
    Kosleig soverom(det som vi fikk se, hehe) i innlegget under også:) Liker fargene i hjemmet deres veldig! Kosleig å se deg oppdatere så ofte nå også, du var en av de første bloggene jeg begynte følge, så er glad for å se flere innlegg av deg!
    Spent på hvor du skal ta turen:)

    Klem Camilla

    SvarSlett