tirsdag 16. juni 2009

Fretex, søppeldunk og negler (for en herlig kobinasjon!)

Idag har jeg vært på Fretex, egentlig i et annet (hemmelig) formål. Men jeg fant denne søte lille pokalen/vasen til 10 kr!!! Det var jeg fornøyd med. Fant en annen ting også, men det må pusses opp litt før jeg blogger om det.
Her om dagen fant jeg denne i søppeldunken utenfor, en nabo hadde sikkert kastet den fordi den var litt værbitt. Den dype dunken var netopp tømt, så det var laaangt ned til den. Når mannen min kom hjem fra jobb listet vi oss ut i tussmørket. Han løftet meg i bena så jeg rakk ned og fikk tak i den med en pølseklype. Jeg håper inderlig ingen så oss der vi sto! Når vi kom inn sa han "jeg skjønner ikke hvorfor du kaster det også vil du plutselig ha det likevel?" Hahaha, han trodde jeg hadde kastet den selv. Så han ble temmelig lang i maska når jeg sa at det var naboens søppel!!!
Også har jeg vært hos negldesigneren Linn idag, alltid like hyggelig å komme til henne. Har vært hos henne hver måned i 6 år, så vi har blitt godt kjent:)


5 kommentarer:

  1. *he-he* Ser dere for meg!!! Utrolig mye fint man kan finne hvis man bare titter litt ekstra etter - jeg har en helt lik potteskjuler - liker at den er værbitt! Kjempestilit pokal også.

    Og du for noen nyyydelige negler!!

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. hehe :) kanskje naboen les bloggen?? :)

    pokalen var jo eit kupp :)

    og neglene var lekre :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  3. Hehe! Jeg synes jeg ser dere:)
    Fin kurv da!

    Ha en fin kveld:)

    Jeg var forresten hos Linn i går:) Man blir godt kjent etterhvert:)

    SvarSlett
  4. Litt flaks skal man ha noen ganger, ble flotte negler og pokalen ble så koselig med blomster i. Vet ikke hva som er flauest jeg, rote i søppla eller ringe på å spørre om å få søppla. jeg ville nok valgt samme utvei som deg *ler*

    SvarSlett
  5. Måtte bare si at det var en nydelig ring du hadde. Neglene ble veldig bra de og :)

    SvarSlett