torsdag 25. juni 2009

Jysk og plantesalg

Jeg har vært på utsalg på hagesenteret, der fant jeg disse "trærne" som kan brukes både ute og inne. Syns de var litt artige, kan ikke huske å ha sett slike før. De hadde oliventrær til halv pris der også, men tror disse er lettere å få til å overleve. Jeg har ikke akuratt grønne fingre!

Igår var jeg en tur på Jysk ti minutter før stengetid. Siden været er så bra, følte jeg vi måtte ha en møblegruppe på verandaen asap, og kastet meg i bilen. Mine forventninger til den butikken er vel lik 0, basert på tidligere erfaringer og generelt rykte. Jeg tok det som en selvfølge at alt i kampanjeavisen var utsolgt i disse varme tider.....
MEN for en service! Tre unge gutter som var usedvanlig imøtekommende og hjelpsomme møtte jeg. Jeg fikk ønskede møbler bært inn i bilen på overtid, men et smil og "takk for handelen". De skrev ut et skriv til meg der det stod hvordan jeg behandlet hardwood og noterte tlf til butikken i tilefelle det var noe jeg lurte på osv.
Idag skal jeg tilbake å kjøpe puter til møblene, og ja, jeg skal handle på Jysk:)
Ps: De trebøttene jeg har plantet i på bildene over er også fra Jysk.

7 kommentarer:

  1. Flotte planter!! :)
    Lekre potter.

    Klem fra
    Christina

    SvarSlett
  2. Kjempesøte trær. Alle slike "trær" er jo bare kjempefine.

    SvarSlett
  3. Så flotte trær !!

    Jysk har ikke det beste rykte nei hehe.....
    Nydelige puter også:)

    Må du kose deg i sommervarmen og nyte dagene.

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  4. Flotte trær :) Jeg liker jysk jeg. Her jeg bor er det veldig god service. Og de har jo masse flott der :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  5. Så bra når man blir positivt overrasket. Flotte trær.

    SvarSlett
  6. Hei Camilla Y,

    Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding!
    Forøvrig har du en veldig fin og koselig blogg.

    På vegene av JYSK ønsker jeg deg og dine en riktig god sommer!

    Vennlig hilsen / best regards

    Kristin Haug Merkesdal
    Sales and Marketing Manager

    SvarSlett