tirsdag 23. juni 2009

Plomme-tips?

Vi har et plommetre i hagen som bærer enorm mengde frukt, jeg lurer litt på hva jeg skal lage av alle disse plommene... Kanskje noen som har noen oppskrifter og tips?

Det er en liten stund til de er modne enda, det er lilla plommer.

Jeg syns treet er lavt og stort i diameter, så jeg vurderer å fjerne det og bygge ut verandaen den veien. Liker store verandaer (og har ille lyst på hot tub der), og ikke minst: mindre gress å klippe! Idag skal vi ut å kjøpe levegg til den andre siden av verandaen som er ut mot naboene. Kommer bilder av det senere.

Vi har endelig hentet resten av klærne våre som har stått på lager siden flyttingen, men nå trengte vi sommertøyet vårt så vi tok likegodt med oss alt. Så nå må vi igang med å lage garderoberommet ferdig også.... det ene fører med seg det andre sier jeg bare;) Men til Madeleines store glede står foreløpig papeskene utover så hun kan leke "bjørnen sover" i de!


2 kommentarer:

  1. vilken sötnos!!så fin med vingarna på!!!

    Kramelikram
    ~~♥Millan ♥~~

    SvarSlett
  2. jeg savner Store trær i min hage, så jeg ville ikke ha fjernet det :) utrolig mye frukt på det da!!! :) men, skjønner at du ønsker deg større veranda.. vanskelig valg :) håper du finner ut av det!!!

    Ha en fin solskinnsdag :)

    klem/Lisa

    SvarSlett