søndag 22. februar 2009

Kjøleskapsdilemma


Her er kjøleskapet vi har nå. Hun som har kjøpt leiligheten vil gjerne kjøpe det av oss, det var veldig greit å slippe å flytte det. Må nemlig demontere dørene for å få det ut! Så da måtte jeg ut å jakte på et nytt...
Tror det blir dette fra Whirlpool. Men det er helt flatt i fronten.... *skeptisk* Men syns at håndtakene er finere siden de ikke stikker så langt ut.

Jeg syns modellene med ismaskin i døren er litt "harry" (det har vi også hatt en gang i tiden), liker disse med "fransk åpning" bedre.

5 kommentarer:

  1. Kjempestilige kjøleskap, kunne godt ha tenkt meg ett slikt, men har ikke plass. Synes de ser så praktiske ut med den store skuffen under og muligheten for å åpne begge dørene oppe :o) jeg har ett Whirlpool kjøleskap med buet front og det synes jeg er litt mer spesielt enn flat front, så jeg skjønner skepsisen til ett flatt et!
    Råstilige fliser dere skal ha i gangen :o)
    Troe huset kommer til å bli noe for seg selv, når det står ferdig :o)
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  2. Likte det kjøleskapet med litt flatere håndtak best! Lykke til i jakten!

    SvarSlett
  3. Lekre skap!!! :)

    Du er utfordet hos meg ;)

    SvarSlett
  4. Er så enig med deg! :) Samboeren min har jobbet med hvitevarer i Lefdal, men jobber nå som salgsjef på telecom, han snakket mye om disse kjøleskapene!! Vi skal ha et slikt et når vi en gang flytter i hus! :)
    De er lekre..
    Jeg ville vel ha sett hvilken av dem som passer best med ovnen fra Miele. Greit at det går i samme stil. Men for all del, det man må jo velge det beste også.

    Lykke til på ferden!

    Klem fra
    Christina
    PS. Skal dere ha panel eller tapet på snuppa sitt rom? Har så lyst på en fondvegg med en kul tapet selv, men det blir vel ikke før vi flytter i hus. :)

    SvarSlett
  5. Så genialt det kjøleskapet var! Ikke helt sikker på hvilket jeg likte mest jeg.

    SvarSlett