onsdag 27. mai 2009

Wedgewood

For et par år siden kjøpte jeg meg Edme fra Wedgewood som hverdagsservice, kjøpte meg 10 gourmet-tallerkner salatbolle og dressingskål (på bildet over og under).
Mannen i huset syns de ser ut som papptallerkner og var upraktiske siden de er så store at de ikke går i oppvaskmaskin.
Men nå har vi jo xxl oppvaskmaskinen, og mannen har oppdaget fordelen med høye kanter og stor diameter. Her kan man forsyne seg langt ut i de store breddegrader....
Siden Glassmagasinet i disse dager har halv pris på hele butikken, måtte jeg supplere med et par ting til.
Mugge og salt/pepperbøsse.
Lillegull klar for håndvask (noe hun er minst en gang i timen!).
Imorgen skal vi i barnehagen å ta gruppebilde av avdelingen hennes, det er utendørs så håper på bedre vær!
Nå skal jeg bevege meg opp i annen etasje og så smått starte pakkingen til Paristuren:)


1 kommentar:

  1. Det serviset var rålekkert, også er det jo så tidløst også! :D

    SvarSlett