lørdag 5. september 2009

Kokebok

Jeg fikk en kjempefin kokebok på Kulinarisk akademi, forfatteren skrev og tegnet i boken slik at den ble litt personlig. Den ligger i bilen så jeg får ikke vist dere.
Men i gangen på akademiet lå denne boken man kunne bla i, syns den var råkul. Sikkelig stort format, tipper A3.










Og siste siden var jo den beste, trykk på bildet så blir det så stort at du kan lese hva som står der:)
Nå har jeg akuratt vært på fordrag av Jens Pikenes (sosiolog og vokalist i Penthouse Playboys) om kvinners posisjon i hjemmet og hva som skaper et "koselig" hjem, var masse interiør (blandt annet hjemmet til eieren av Bolia kjeden) og jeg måtte virkelig dra på smilebåndet av hans mange poeng.
Nå skal jeg gjøre meg klar til festmiddag:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar