tirsdag 1. september 2009

Inngangsparti

Inngangsparti innvendig.
CY bokstavene passer til oss begge siden vi har like initialer.
Inngangsdøren har vi tenkt å bytte ut med tiden...
Vi skiftet håndtak, lås og hengt opp en løvehode-dørhammer fra Villa Collection.
Jeg har også kjøpt ny utelampe, men den ligger forløpig i boden og venter på at pappa kan henge den opp.
Urnen jeg malte har også fått plass her ute med hvite stener i.
Asfalt frem til trappa...? Det er det vel bare en praktisk årsak til, for det er iallefall ikke pent syns jeg. Hadde jeg fått valgt hadde det nok vært brostein eller hvit grus, men slik er det å kjøpe hus man ikke har satt opp selv!
Det får bli en neste gang;)


9 kommentarer:

  1. Et sånt inngangsparti må det være koselig å komme hjem til. Og ikke minst å komme på besøk til!

    SvarSlett
  2. Liker så godt å følge med i bloggen din, mye lekkert å hvile øynene på =)

    Så flott inngangsparti, den hyllen var innmari lekker. Hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
  3. Så hyggelig hus dere har, koselig inngangsparti. jeg ønsker meg hvit hus, vi bor i rødt...!
    ha en fin tirsdagskveld! klem til deg

    SvarSlett
  4. Hei,har sendt deg en mail...men den kommer ikke frem:) Gi lyd du så høres vi.

    SvarSlett
  5. Så koselig!!!
    Du er så flink til å få det hyggelig rundt deg!!

    Konkurranse inne hos meg!!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. For en nydelig blogg du har her.!!!! Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg, ta gjerne turen innom igjen, selv om det er mindre interiør der enn det burde kanskje....jeg kommer nok innom på din igjen

    Ha en flott kveld

    SvarSlett
  7. Så fint inngangsparti!! Eg har fått heilt dilla på kvitt interiør og alt bør vere kvitt, kvitt, kvitt, så kjempekjekt å sjå i bloggen din!!;)

    SvarSlett