lørdag 15. januar 2011

Bad

Jeg står på kanten av "prosjekt oppussing av bad" og har funnet stilen jeg skal ha.
Jeg finner meg et par gjenstander jeg liker godt, deretter velger jeg resten basert på disse.
Det er to bad i huset, nå er det mitt bad i andre etasje som skal først ut. Det ligger ved siden av soverommet så stilen blir ikke helt ulik den som er der inne. Badet er egentlig i god stand og 10 år gammelt så det er ikke snakk om en totalrenovering.
Jeg har allerede kjøpt inn dør, vask, skap, speil og lamper.
Nå gjenstår gulv og vegghengt toalett. Og litt arbeidslyst....
Og arbeidslysten blir ikke større av å tenke på at badet i første etasje er enda større og mer omfattende å pusse opp!

6 kommentarer:

  1. Så spennende, gleder meg til p sjå resultatet :) spennende :) kan tenke meg d blir lekkert med stilen din. :) ja en flott helg videre :)

    SvarSlett
  2. Spennende. Gleder meg til å se...
    Ha ei fin helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Dette blir spennende å følge med på!
    Ha en fortsatt fin Søndagskveld, klem Sissel

    SvarSlett
  4. Spennende da. Du MÅ legge ut før og etter bilder,også håper jeg arbeidslysten deres er på vei:) Sissela

    SvarSlett
  5. Blir sikkert kjempe fint!:) Lykke til med proskjektet.
    ps. har en award inne hos meg til deg.

    SvarSlett
  6. Hvor er såpedispenseren kjøpt? :-)

    SvarSlett