tirsdag 18. januar 2011

Ny dør

Her tenkes det så det knaker.
Vi fikk ny ytterdør i julegave av svigerforeldrene mine, nå gjenstår det bare å bestemme seg for hvilken type vi skal velge.
Dro til butikken etter jobben idag og plukket ut en nydelig en-fløyet dør. Men da jeg kom hjem fant jeg ut at det finnes dobbeldør på 140 cm bredde og da tror jeg heller jeg går for det!
Så da bærer det tilbake til butikken imorgen igjen...

PS: Vi skal ha dør fra LURS, modellen vist på bilde heter Kløvhult. Jeg er ganske sikker på at det blir den:)

8 kommentarer:

  1. Blir sikkert kjempefint. Vakre dører og snille svigerforeldre.

    MC

    SvarSlett
  2. Hei ☺
    Spennende med valg av dør og slikt da. Vi holder på med det samme faktisk. Likte den døra du har bilde av her, hvor er den fra vet du det?
    Ha en fin dag
    Janne Merethe

    SvarSlett
  3. To-fløyet dør er jo veldig fint!:) Hvis dere har døråpning på 1,40 m, så ville jeg også absolutt gått for det!:)
    Hvilken farge velger du?
    Har bemlig bestilt dør selv nylig, men ikke hentet enda. Er ikke sikker på om den ble som jeg ville, hehe.. Vi har valgt svart dør da. Håper bare ikke det blir for hardt mot det ellers hvite huset.

    SvarSlett
  4. Jeg har ikke angret et sekund på at vi valgte dobbeldør i stedet for enkel ;) Det gjør så mye med inngangs partiet. Lykke til med valget ;)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  5. Den døren var helt nydelig. Sånn vil jeg ha også.
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem Line

    SvarSlett
  6. Helt enig i at to-fløyet dør er det fineste. Ser fram til vi skal ha vår egen når tilbygget med nytt inngangsparti kommer. To-fløyet er liksom en egen klasse det synes jeg:)
    Men du, har du fått mailen min? jeg lurte på om du har sendt gardinene til meg??!
    Ha en finfin kveld videre.
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  7. Kor mye ligger dobbeldører på i pris? Der er så pent!!:)

    SvarSlett