torsdag 24. februar 2011

Min fremtid

Nå er jeg endelig hjemme igjen! Om 2 uker drar jeg tilbake for siste del av opplæringen. 
Min fremtid består nemlig av å selge kjøkken. Tegne og finne løsninger for kunden, det er nok noe jeg vil trives med:) 
Jeg skal fortsatt jobbe på min arbeidsplass gjennom de siste 10 år: Elkjøp. Men nå vil jeg få brukt for min kreativitet på en litt annen måte.

Jeg skal fortelle litt om min arbeidssituasjon siden fler har spurt om det mange ganger:
Etter jeg var ferdig med fødselspermisjonen med Madeleine januar 2009 bestemte jeg meg for å gå ned til 75% stilling siden mannen min har for vane å ha litt lengre arbeidsdager enn normalt. Jeg tok i tilegg på meg en liten jobb som tilsynsfører i barnevernet.
Når jeg nå skal starte med kjøkken skal jeg gå opp til 100% stilling med skrekkblandet fryd. Rett og slett fordi jeg syns hverdagen er hektisk nok som den er. Nå stilles det høyere krav til "logistikken" her hjemme, men jeg tar utfordringen på strak arm!
"Den som intet våger intet vinner"

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny jobb Camilla:) Så spennende det sikkert blir.
    Klem fra Line

    SvarSlett
  2. Høres spennende ut med "ny" jobb og nye utfordringer. Lykke til!

    SvarSlett
  3. så heldig du er :) kjøkken er spennende og så mye lekkert. Jeg er også tilsynsfører i BV ved siden av den andre jobben min. flott jobb :)

    SvarSlett
  4. Så spennende :D lykke til, gleder meg til å høre mer :D

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse og velkommen inn i kjøkkenbransjen. Det er så kjempemoro!!! :D

    Og 100% jobb går, det blir bare uvant i begynnelsen. Jeg gikk fra 0 til 100, og med så morsom jobb går det over all forventning! ;)


    God helg!

    SvarSlett
  6. Gratulerer og velkommen inn i bransjen :) Du vil straks finne ut hvor gøy det er å jobbe med kjøkken.. Elsker jobben min :)

    SvarSlett