søndag 13. februar 2011

Snart i mål

 Her i huset er uken og helgen dedikert til maling. Ååååå, så spennende....
Men det må gjøres. Isteden for å irritere seg over at man gjerne skulle drevet med noe annet i solskinnet prøver jeg å glede meg over at det er veldig godt arbeidslys;)

 Det lille vitrineskapet har fått seg et strøk grunning og skal få første strøk i kveld mens jeg ser på Fangene på fortet. Det skal males i min egenkomponerte S1005Y.
Soverommet har fått siste strøk i tak, på gulv og lister. Kritthvit 80 glans.

Madeleine er så heldig å få være noen timer hos farfar og mimmi mens vi holder på.
Maleriet av farfar har hun vært fasinert av helt siden hun var et par måneder gammel.
*
Nå er pausen over, tilbake til malekosten!

4 kommentarer:

  1. så fint det blir
    det er verdt slitet
    når du kan glede deg over
    det i etterkant til evig tid ... ♥

    fin morsdag, klem til deg

    SvarSlett
  2. Så fin farge på soverommet! Vil gjerne ha fargekoden:)

    Deilig med alt som er ferdig, kan man nyte det etterpå♥

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  3. Men det blir jo kjempefint da ivertfall. Selv om det er kjedelig. Jeg synes faktisk den verste delen av prosessen med å pusse opp møblerfor eksempel, er at det skal pusses først.
    Så fint at du tenker positivt da.. at du kan glede deg over godt arbeidslys om ikke annet:o)
    God morsdag til deg.
    Klem fra Line

    SvarSlett
  4. Det blir jo kjempe flott da! Du må tenke på resultatet, hvor flott det blir når du endelig blir ferdig! Deilig med ting som blir unna gjort!

    God torsdagskveld!


    -levdrømhusk
    - T&M

    SvarSlett