lørdag 19. februar 2011

Spennede besøk

I går hadde jeg besøk av journalist Kjersti Lunnan Aass og fotograf Jeanette Bækkevold som skulle prøve å snekre sammen en artikkel om meg og huset mitt.
De hadde med denne fine orkideen til meg, så utrolig hyggelige og snille damer! Så får vi se om det noen gang kommer på trykk:)
Jeg kom hjem torsdags kveld etter 3 dager på kurs i Gøteborg, på vei hjem klarte jeg å pådra meg omgangssyken! Heldige meg som hadde to kollegaer til i bilen som kunne overta kjøringen.
Jeg kastet bagasjen fra meg i gangen og krøp under dyna for å hvile et par timer før jeg skulle dra opp ermene og ta fatt på skurebøtte og rydding.
Men neida, jeg våknet ikke før fredags morgen... Da var det bare 2
  timer til damene kom. Iiiiik, panikk!
Det blir som det blir når det ikke ble som det skulle, som vi pleier å si.

Denne kista (som ikke akkurat er min favoritt) fikk jeg lurt journalist Kjersti til å ta med seg hjem.
Kastet meg på med en gang hun sa den var fin;)

3 kommentarer:

  1. Uff god bedring! Ble sikkert kjempe fint og lekkert til slutt, pleier jo som regel å ordne seg tilslutt:-)klem til deg fra Stinemor...

    SvarSlett
  2. Hei! Hvilket blad kommer artikkelen til å bli trykket i da? Spørr om det for da må jeg kjøpe det bladet vettu:) Ha en fin fin kveld!Sisselea

    SvarSlett
  3. Det er ikke bestemt enda, og heller ikke 100% sikkert det kommer noe som helst sted...
    Men jeg sier ifra hvis jeg skulle være så heldig:)

    SvarSlett