tirsdag 27. januar 2009

Benkeplate og beslag på plass

Her er benkeplaten på plass med vask og kran. Nå er det bare komfyr og oppvaskmaskin som gjenstår å montere. Dere får lukke øynene for støv, rot og skrot. Gleder meg til å vaske, ordne og fylle skuffer og skap!
Syns kanskje disse knottene ble litt små, men jeg finner liksom ikke noe jeg liker. Skal se litt på amerikanske nettsteder etterpå, så får jeg heller bestille derfra hvis noe faller i smak.

Men jeg ble veldig fornøyd med disse skuffebeslagene da. De er litt antikk/sølv fargede.

11 kommentarer:

  1. For et utrolig flott kjøkken :) Er det lidingø fra Ikea? Det har jeg også :) Helt nydelig :)
    Klem fra meg...

    SvarSlett
  2. Åhh drømmekjøkken! Utrolig fint det blir :) veldig fint med panel på veggene!

    SvarSlett
  3. Lekker benkeplate! Er det heltre eller laminat?
    Jeg er så usikker på hva vi skal ha på vårt nye kjøkken...liker heltre best, men det er jo praktisk med laminat. Helst ville jeg hatt steinplate, men er redd overflaten blir litt "kald", særlig hvis vi skal ha kjøkken i en grålig farge (mannen i huset her liker ikke hvitt, derfor må den brekkes mot grått eller beige - men jeg håper jeg klarer å overtale ham til å ha hvite overskap...vitrineskap med lingardiner)

    Ha en god kveld og håper det går bedre med mannen din! Sykehus minner meg om min søsters hjerteoperasjon som seksåring...uff...og vesla vår ble øyeoperert da hun var en måned gml. Heldigvis går det bra med begge :) Men moro er det ikke! Får tårer i øynene bare jeg tenker på det...

    SvarSlett
  4. Du og du så lekkert!!!!!
    Hvor har du fått i håndtakene som er på underskapene?

    SvarSlett
  5. Lekkert, det ser kjempefint ut!
    Må være veldig gøy for dere :)
    Håper formen er stigende, og hvordan går det med mannen din er han på sykehuset enda?
    Klem

    SvarSlett
  6. flottkjøkken a... håper dere alle er på bedringens vei snart...dettar tid:/

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint kjøkkenet blir! Jeg vil óg ha hvitt kjøkken!!! Gleder meg til å se sluttresultatet. Er enig med deg at skuffebeslagene var utrolig stilige. Knottene på overskapene ble liksom litt borte (hvitt mot hvitt), men de var veldig søte da!
    God bedring med mannen og god natt!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. så fint kjøkken! Gleder meg til å se flere bilder ;)
    Håper dere har det bra :)
    klem

    SvarSlett
  9. Wow, kjempelekkert! Vi har hvitt kjøkken, men veldig kjedelig standard benkeplate(grå), vil gjerne bytte til treverk. Hva har dere valgt? Hvilket treverk og er det heltre?
    Ha en god uke! Håper alle sammen er bedre :-)
    Ellen

    SvarSlett
  10. Hei
    Så fint kjøkken! Lindingø fra Ikea blir de the rogså om et års tid... Gleder meg! er i gang med badet vi da - de to dyreste og helt sikkert artigste rommene å pusse opp!

    SvarSlett