lørdag 31. januar 2009

Silver Crossen vår!

Må vise dere vogna til Madeleine Victoria, det er en Silver Cross. Denne bruker vi til spesielle anledninger. Hun fikk Løken-bunad til dåpen i str 2 år (den er til brodering og montering hos sydamen i disse dager) så den håper jeg hun kan passe nå til 17. mai. Tror jeg passer perfekt til vogna:) Ønsker meg dukkevognmodellen av denne også slik at hun kan ha lik til dukken sin i dukkevogntoget. Men er ikke så lett å få tak i... (for dere som er observange så stemmer det at de største hjulene skal være bak, mannen min satt den på feil vei sist vi slo den sammen. Og vognen er så tung at jeg klarer ikke å snu den alene.)

4 kommentarer:

  1. En slik hadde jeg til datteren min også. Stilige vogner! Min var marineblå utenfor med hvitt trekk inni :)
    Jeg har ikke hatt samvittighet til å kvitte meg med den enda, og nå er datteren min 7 år :)

    SvarSlett
  2. herlig vogn... vet de har små silver cross på barnas hus (tiller) iallfall. Den er utrolig lekekr. Jenta mi på 3 1/2 stopper alltid opp ved den og vil gjerne ha den med hjem:) 17 mai er jo en perfekt silver cross dag:D

    SvarSlett
  3. :) Nydelig vogn! :)
    Jeg har sett juniormodellen i vinduet til Barnas Hus på Sandvika Storsenter. :) Du kan jo evt ringe og høre med dem? Hihi..

    SvarSlett
  4. Helt nydelig vogn :) Hadde selv en Kensington navy til min sønn når han var baby og det er den beste vogna ever. Så nå venter vi nr 2 og denne gangen vil vi ha Balmoral :)

    SvarSlett