fredag 5. november 2010

Denne fargen ble det!

Jeg svingte meg rundt når jeg kom hjem fra jobben igår klokka ni og tok to strøk på soveromsveggen. Jeg blandet den mørke og den lyse som jeg viste dere bilde av på onsdag.
Får se om jeg får tatt ett strøk på gulvet idag, så jeg får satt senga på plass.
Jeg har også startet så smått med inkjøpene til badet mitt, der skal alle flater få seg en make-over! Ny innredning, vask, toalett, speil osv blir det også.
Madeleine ønsker dere en god dag! Kommer fler bilder av huset senere idag:)
Kom gjerne med ønsker om hva jeg skal blogge om i kommentarfeltet.

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg er ei jente som synes det er veldig veldig gøy med interiør selv, men har ikke tid til å blogge- skulle gjerne ha gjort det. (100% jobb+ 100 % studie, barn osv.)
    Kan jeg spørre hva du jobber med?

    Ellers kunne jeg ha tenkt meg at du skrev litt om hvor du henter din inspirasjon fra, og hvordan huset var før dere begynte å pusse opp osv.. Så, litt om bryllupet deres? (gifter meg neste sommer)Herlig med inspirasjon!!
    Ellers, så synes jeg du har en utrolig flott stil og et nydelig hjem, den treffer meg midt i interiørhjertet.hehe :o)

    Ha en eller finfin dag, ingen dager er vel bedre enn fredager !!

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Kjempefin farge på veggen ♥ Har sååå lyst og pusse opp på soverommet vårt og... med en vegg med noe lignende farge:)

    Spennende og se det ferdige resultatet hos dere:)

    God helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Fargen ble jo kjempefin Camilla!! Gleder med til å se rommet når det er helt ferdig,og resten av bildene av huset :))
    Ha en fin helg :) Klem Unn Hege

    SvarSlett
  4. Så fint hos deg og fargen ble veldig fin!
    Ønsker deg en god helg;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Madeleine est ravissante !
    Et votre maison est si belle ! C'est un plaisir de venir vous visiter chaque jour !
    Je suis désolée d'écrire en français mais vous pouvez traduire avec google !
    Merci encore !
    Bonne journée
    Amitiés
    Dominique

    SvarSlett