søndag 7. november 2010

Gave i posten

I går når jeg kom hjem etter en lang dag på jobb lå dette å ventet i postkassen. Jeg skjønte umiddelbart hvor konvolutten kom fra da jeg så den, for denne damen vet hva gjennomført betyr! Trude Eriksmoen lager monogrammer og broderer det meste. Ta en titt på blogg-butikken hennes! Jeg finner ikke en eneste ting jeg ikke har lyst på der!


Inni lå det nydeligste bakeforklede til Madeleine sammen med en matchende hårspenne fra prikken over i `en. Forkledet er brukt som "modell" på facebooksiden der du kan vinne et tilsvarende forkle med sløyfe. Bare gå inn og legg igjen kommentar på denne siden!



2 kommentarer:

  1. So skjønt forkle!
    Har du sendt forkle til ho for å få monogram på det?? Finn det ikkje i blogg butikken hennar....

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så nydelig Camilla! Kanskje det hadde gått ann å bestille servietter derfra? :)

    Ha en fiiin uke! Klemmer fra meg

    SvarSlett