lørdag 13. november 2010

Desperate housewife;)

Fant et skilt jeg ikke har sett før, og det måtte jeg bare ha!
 Det er nemlig frustert frue de kaller meg på jobben;)

I går kveld lagde vi verdens beste middag. Jeg kjøpte lammebiff for første gang, og det er det beste lammet jeg har smakt!
 Marinerte stykkene i hvitløk, fersk rosmarin og krydder-olje
Saltbakte sjalottløk (oppskrift lenger ned på siden)
Gulrotstaver og sukkererter kokt i vann tilsatt litt sukker
Bakepotet med meierismør
Saus av fløte, soya og ripsgele.

Ikke rart jeg er mett enda!

7 kommentarer:

  1. Herlig skilt
    og den middagen hørtes hærli ut

    SvarSlett
  2. Du er så flink Camilla :) Vi er i Wisteria Lane hver 4.uke vi da, hehe :)

    Klem fra Linn

    SvarSlett
  3. Veldig morsomt skilt ;-D
    Ha en god helg. Hilsen Hilde

    SvarSlett
  4. Kult skilt:)
    Hvis du ser på mailadressen min, så skjønner du at jeg også er litt fan, tjihi ♥
    Maten hørtes bare helt fantastisk ut!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Linn!

    Hvis vi bare kunne kommet oss til Kråkerøy vi også vettu så kunne vi vært i Wisteria Lane hver dag:)
    Fritt for å ikke være Edie Britt! Hehe;)

    SvarSlett
  6. Ha ha :) Mange ledige tomter her, så kom kom kom!!! Det hadde vært koselig det :) Du er en soleklar Bree du vet du, sååå flink til alt mulig :)

    Klemmer fra ei frustrert frue som glemte farsdagen i dag...

    SvarSlett
  7. Hello from France and Happy New Year!
    Beautiful blog with very nice photos. Too funny he one about the desperate housewives! Make me laugh.
    Joëlle

    SvarSlett