torsdag 25. november 2010

Kleskaos

Jeg holder på med organisering av klærne mine. Og det er et prosjekt i seg. Det kommer alltid mer inn enn det forsvinner ut...
Kom gjerne med de 3 tingene du er mest fornøyd med når det kommer til klesorganisering. Da mener jeg mellomstasjonen fra vaskemaskin til man skal bruke tøyet;)
Jeg har fått en kraftig halsbetennelse med tilhørende feber og slappfisksyndrom. Derfor det har vært litt fravær på bloggen de siste dagene. Men nå er jeg godt i gang med antibiotikakuren og føler meg bedre!

Det har blitt mørkebrune gardiner på soverommet (til min bloggekollega "Magnhilds" store glede??).
Jeg skal vise dere så fort vindusbrettet jeg har montert er ferdigmalt.
Tomorrow maybe...

3 kommentarer:

  1. Ahh, ja jeg har nok det samme problemet som deg! Det kommer mere inn enn det gjør ut!! Dermed fullstendig kaos og null oversikt.... Lykke til med prosjektet!!

    SvarSlett
  2. Huffda, ikke noe kjekt å være syk... Godt du har blitt bedre da, håper du kommer deg fort :) å blir frisk som en fisk ;) tihi...
    Klær er noe jeg ikke har kontroll over, plutselig finner jeg klær jeg ikke var klar over at jeg hadde en gang :D haha alltid en like hyggelig overraskelse.. ;)

    Ha en flott første advent på søndag :D

    SvarSlett