torsdag 18. november 2010

Give away!

 Jeg gir bort denne champagne-kjøleren pluss en tilhørende serviett med DITT monogram! Trude Eriksmoen er så snill å lager den til dere:) Den er ganske stor, tar 3-4 flasker. Morsom å fylle med is og servere f.eks øl til et dekket bord. Jeg har den selv, og bruker den mest til blomster. Kan fylles med mose og sette orkideèr eller svibler i. Jeg har også brukt den til å servere salat i!

Jeg skriver navenene på de som vil være med og legger i champagne-kjøleren.
-Du får en lapp ved å legge igjen kommentar
-Du får en lapp til hvis du linker til konkurransen
-Følgere av bloggen vil få en ekstra lapp

Jeg trekker vinneren på mandag!

117 kommentarer:

  1. åååå så fin :) jeg vil være med :) jeg er følger.
    klem

    SvarSlett
  2. Hei, jeg blir gjerne med :)
    Følger med bloggen din stadig vekk ;)

    Linda

    SvarSlett
  3. Hei, så spennende! Tar 2 lodd jeg da :-)

    SvarSlett
  4. Utrolig fin Champagnekjøler :) Vil gjerne være med i konkurransen. Er fast leser av bloggen din og elsker interiørstilen din.
    Mvh Karianne :)

    SvarSlett
  5. Flott premie! Vil gjerne være med i trekningen om den. Tar 2 lodd.
    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  6. Den var fiin=) Jeg blir med.

    baremeg00@gmail.com

    SvarSlett
  7. Wow, denne var stilig!
    Jeg vet ikke om jeg er en følger, men du ligger på favoritter, og jeg er stadig innom for å se lekre nyheter i ditt nydelige hjem:-)

    Klem fra Karianne
    knut-ewo@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Mange bruksområder for denne saken med andre ord ;)

    Jeg legger to lapper i champis.kjøleren jeg da!!

    Hilsen Kjersti

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med :-) Har lagt meg til som følger også :-)

    Jeg ønsker deg en fin torsdag :-)
    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  10. Fantastisk lekker! Hadde passet helt perfekt her hos meg :) Flott hjem du har :)

    SvarSlett
  11. Den vil jeg ha:) Er følger, og titter ofte innom. 2 lodd oppi til meg:)Ha en super dag! Smil fra Lise

    SvarSlett
  12. Denne vil jeg også være med på! Har laget et innlegg på bloggen min :)

    SvarSlett
  13. Denne vil jeg også være med på!! Har laget et innlegg på bloggen min :)

    SvarSlett
  14. Stilig !
    Tar 2 lodd, eg :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  15. Lekker! Jeg er også med :) To lodd til meg.
    Ha en kjempefin dag videre :)

    SvarSlett
  16. ÅÅÅÅÅÅ:) den var nydelig! Har vært på jakt etter en slik og slenger meg på i håp om å vinne:)

    Har dessverre ikke blogg, men krysser fingrene for at jeg kan vinne:)

    Hilsen

    MAmmaIsabel

    SvarSlett
  17. Denne var flott.Kan tenke meg den er fin med blomster i.
    Tar gjerne 2 lodd.
    Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  18. Ååå, så fin den var!
    Jeg blir gjerne med...
    Og jeg trekker 3 lodd:))

    Klem Line

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med i konkuransen om denne flotte champagne kjøleren :)
    Er stadig innom bloggen din, og er stor beundrer av stilen din og det flotte hjemmet deres! Du er en stor inspirasjon :)

    Hilsen fra Anita

    anitafranseth@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Åååhh, skulle gjerne hatt denne. Synest forresten du har en super blogg. Liker middagstipsene dine;-)

    Klem fra 4 barns mor

    SvarSlett
  21. Den er kjempelekker.. er gjerne med i trekningen din.. Moro å følge med på bloggen din:))

    SvarSlett
  22. Kjempelekker! Klart jeg er med, full pott på meg, 3 lodd.
    Da er det bare å krysse fingrene og håpe på vinnerlykke!

    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  23. Heia
    Så flott. Tar du lodd jeg da, som følger og kommentar.
    Ha en fin kveld.

    Hilsen Mette

    SvarSlett
  24. Så fin premie, får ikke kopiert bilde ditt så litt vanskelig å linke da ;) Så da blir det 2 lodd på meg.

    Klem

    SvarSlett
  25. Kjempefin! Kunne godt tenke meg den der ja :)
    Tar to lodd for kommentar og som følger ;)
    Ha en fin dag! :)

    Eirin

    SvarSlett
  26. Så flott premie. Jeg vil gjerne være med 2lodd til meg. Er følger fra før

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne være med. Super blogg du har :)
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  28. Åhh en slik ønske jeg meg!
    2 lodd til meg takk;)
    Klem til deg

    SvarSlett
  29. Den var veldig lekker!
    Vil gjerne være med på trekningen:)

    anitabjerkan@gmail.com

    SvarSlett
  30. kjempefin!! vil gjerne være med å prøver lykken.
    jeg tar 2 lodd.ha en super dag. mvh hege

    SvarSlett
  31. jatakk er gjerne med:) klem nina f

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne ha 1 loddd i trekningen din.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  33. Hei, den kjøleren var superflott, jeg vil gjerne være med 3 lodd til meg.
    Ønsver veldig å vinne denne flotte premien!

    Marianne

    SvarSlett
  34. Åh, den var nydelig! Jeg vil gjerne være med- flott premie og flott blogg:) Legger meg til som følger jeg, slik at jeg kan ta turen innom deg igjen:) Krysser fingrene for mine 3 lodd:)
    Ha en fin kveld.
    Randi♥

    SvarSlett
  35. Hei!
    Jeg blir veldig gjerne med!:)

    Mvh Tone

    SvarSlett
  36. 2 lodd til meg :-)
    Denne kunne jeg godt tenkt meg ja,kanskje ikke så mye til champagne,men til mye annet :-)

    SvarSlett
  37. I`m in.. med 3 lodd :) nydelig premie

    SvarSlett
  38. Utrolig nydelig blogg, og ikke minst kjempefin give away! Den kunne jeg virkelig ha tenkt meg!
    Jeg tar to lodd!
    Har en fortsatt kjempefin kveld!:)

    Klem Elin!

    SvarSlett
  39. den var utrolig fin:) jeg er med! :) har deg på bloglovin så leser bloggen din hver dag;)

    SvarSlett
  40. er en av din nyeste følger:) kjempe fint hjem du har:) har allerde flyttet om litt her hjemme etter jeg kom over bloggen din, hehe:)


    Tina

    SvarSlett
  41. Heisann...har sendt deg mail før angående klokken..håper du fikk tak i ny:-)Jeg er fast leser av bliggen din.Du er bare fantastisk flink :-)Har nå kontaktet Trude Eriksmoen om bla.putetrekk som jeg leste om på bloggen din:-)Vil gjerne være med i trekning av champangekjøler...den var helt etter min smak.Er på utkikk etter en som dette.Men ikke funnet..før nå:-)
    Ha en trivelig novemberkveld.
    Janne K.Yttri

    SvarSlett
  42. Kjempe fin!! Jeg er gjerne med:) 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  43. Lekker!
    Jeg er med. 2 lodd til meg. :)
    Ha en flotters kveld!

    SvarSlett
  44. Utrolig stilig! Jeg blir gjerne med og tar to lodd:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  45. Den var fiin, blir gjerne med! 2 lodd på meg då:)

    Ha ein fin kveld!!

    Klem Anita B

    SvarSlett
  46. denne var kjempe stilig :)) blir to lodd på meg da, følger og kommentar ;)

    nydelig blogg forresten!

    Janne Ch.

    SvarSlett
  47. Jeg er gjerne med :)

    SvarSlett
  48. Hei
    Kjempefin blogg du har, titter inn rett som det er :)
    Prøver meg på et lodd i trekningen
    anne-kristine@lyse.net

    SvarSlett
  49. Ååh, den var kjempefin, så dette vil jeg være med på! Nydelig fin blogg du har!!

    Tonje i vest :)

    SvarSlett
  50. Flott champagne kjøler blir gjerne med på trekningen. Jeg er følger av bloggen din.

    Klem Anita

    SvarSlett
  51. Wow.. den var lekker! Den har jeg veldig lyst til å vinne. 3 stk lodd på meg!
    Ha en fin dag!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  52. Så lekker! Vil gjerne ha tre lodd her...

    SvarSlett
  53. Jeg vil være med:) Legger meg også til som følger:)

    SvarSlett
  54. Jeg vil veldig gjerne få muligheten til å vinne denne:-) To lodd, følger og kommentar.

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  55. :) Jeg blir med, følger bloggen din. Fin inspirasjon.
    Tone S. G

    SvarSlett
  56. Jeg blir gjerne med i trekningen. Følger bloggen din, men ligger nok ikke inne som "følger", så det må jeg nok få til. Alltid hyggelig å lese bloggen din. Ruth

    SvarSlett
  57. Kommer den hit blir den nok brukt til blomster - kjempelekker! :)

    To lodd på meg. ;)

    SvarSlett
  58. Oi den var fin!!
    2 lodd til meg takk :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  59. Hei i gjenn:o)
    Nydelig blogg for alltid, en blogg som alltid gleder og inspirerer.
    Jeg har fulgt bloggeb daglig, og det er dagens høydepungt.
    I dag skjekket jeg det nydelige BIOTHERM-PRODUKTENE som du fikk av din mann, men dette blir for dyrt for meg, men jeg skal begynne å spare litt hver måned.
    Jeg håper velgig på å vinne den flotte premien du er så snill å gi bort.
    Ønsker deg og dine en fin kveld, og en fin nydelig helg:o)

    Mange hilsner Laila iren
    Lailairenw@hotmail.com

    SvarSlett
  60. NYDELIGE, jeg er med. 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  61. Hei hei!

    Vil gjerne være med på trekningen av denne!!!
    (karin2774@yahoo.no)

    SvarSlett
  62. Kjempe flott. Fast leser:)

    Rikke:)

    SvarSlett
  63. Nydelig:)

    Jeg er med!

    Heidi B kristoffersen

    SvarSlett
  64. Jeg vil gjerne delta! Ikke følger da jeg ikke selv har blogg...1 lodd på meg da :o)

    - Ingrid!

    SvarSlett
  65. Hei!
    Så fin blogg du har laget, legger meg til som følger. Og ja jeg vil gjerne være med på giveawayen din! Har lett etter en slik lenge nå :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  66. Jeg vil gjerne være med på give away :)

    SvarSlett
  67. Jeg vil gjerne bli med i trekningen av den lekre champagnekjøleren :)
    -Martine

    SvarSlett
  68. Kjempefin champagnekjøler!! Den har jeg lyst på. Jeg er med! :) Hilsen "Anonym følger" Anette L.

    SvarSlett
  69. Så fin premie =)

    Jeg vil gjerne være med!

    Du har en flott og inspirerende blogg forresten =)

    SvarSlett
  70. WOW, så lekkert...
    Smart at den også kan brukes til andre ting en dyre bobler ;)
    Slenger inn en kommentar, blir følger OG linker til konkurransen...

    SvarSlett
  71. Hei flott premie på flott blogg. Jeg tar 2 lodd for kommentar og følger. Tvi tvi til meg!!
    SiriH

    SvarSlett
  72. Fantastisk lekker var den. Jeg tar 1 lodd jeg.
    klem Alfa

    SvarSlett
  73. For en fin premie!
    Jeg er gjerne med, og tar 3 lodd :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  74. LEKKER. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :) Nydelig blogg du har!

    Ha en god helg.
    -Eileen (eileenskram@netcom.no)

    SvarSlett
  75. Kjempefin premie! :) Jeg vil gjerne være med. Teller det at jeg er følger på bloglovin? Ha en fin helg! Klem fra Sara :)

    SvarSlett
  76. Hei. Kjempefin:):)Jeg tar veldig gjerne 1 lodd. Flott blogg:)
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  77. Oi, så fin gave. Jeg tar gjerne 3 lodd. Har to giveawayer hos meg også om du vil være med. :-) Fiiin helg. :-)

    SvarSlett
  78. Ååå, jaa, så nydelig!! To lodd til meg :-)Håper jeg blir den heldige vinner!

    Ha en fortsatt god helg,
    Marthe L.

    SvarSlett
  79. Åh, ønsker meg! Tar 3 håpefulle lodder :)

    *God helg!*

    SvarSlett
  80. Jeg er med, to lodd til meg!
    God helg:)

    SvarSlett
  81. Jeg er med! 1 lodd til meg da altså-
    Henriette..Håper på vinnelykke

    SvarSlett
  82. Så flott gave, vil svært gjerne være med, tre lodd på meg:-)

    SvarSlett
  83. Nydelig nydelig nydelig! Jeg ønsker meg;)

    Mvh Anja C

    SvarSlett
  84. Det er få dager siden jeg kom over bloggen din, men jeg har allerede fått masse inspirasjon, og jeg vil gjerne være med på trekningen:-) Ønsker deg og dine en god helg:-)

    bompimin@gmail.com

    SvarSlett
  85. denne var rålekker!har ikke blogg selv,men følger med på din,og en del andre.dere er så flinke,og gir meg mange gode ideer! mvh.turid

    SvarSlett
  86. Linn Maria Falchenberg20. november 2010 kl. 12:18

    Den var veldig fin Cam, want it, want it, want it ;) Tar herved en hel bunke med gull-lodd :)

    SvarSlett
  87. Jeg vil svææært gjerne være med på denne :) 2 lapper til meg :)

    SvarSlett
  88. Åh, den vil jeg gjerne ha! Kjempefin!

    3 lodd til meg! Jeg har laget eget innlegg på bloggen min (http://marionshverdag.blogg.no/1290261162_konkurranse_hos_villa.html) og jeg er følger :)

    SvarSlett
  89. Åh så fin premie - jeg vil kjempegjerne vinne!! Takk for at du har konkurranse :-)
    Stor klem til deg

    SvarSlett
  90. Den var super fin! Jeg gjerne være med og jeg følger bloggen, elsker interiør selv :D

    SvarSlett
  91. kjempe fine:) ej he nettopp begynnt å følge bloggen din og ej liker den kjempe godt:)

    SvarSlett
  92. Åh, så stiiiilig! Jeg blir med i konkurransen :)1 lapp til meg!

    SvarSlett
  93. Jeg vil gjerne være meg jeg også =) 1 lodd til meg =)

    SvarSlett
  94. Hei!
    Fin blogg du har! Blir gjerne med i trekningen, 1 stk lodd på meg:-)

    Lill:-)

    SvarSlett
  95. Hei! Da får jeg et lodd i champagnekjøleren jeg da! Kanskje jeg er heldig:D
    Carina

    SvarSlett
  96. Tenk å vinne denne til jul. Hadde vært supert, så jeg melder meg på.

    Hilsen
    Trude Helen
    trude_ha@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Oj, den var rålekker! Jeg vil gjerne prøve vinnerlykken med et lodd.
    Ha en fin søndag! :-)

    SvarSlett
  98. Så spennende! Jeg blir gjerne med i trekningen din :)
    Ha en finfin søndag!

    SvarSlett
  99. Wow! Flott giveaway, da tar jeg to lodd og krysser fingrene:))

    SvarSlett
  100. Hei!

    Jeg prøver vinnerlykken med to lodd,kommentar og følger.

    Ha en fin søndagkveld! :-)

    SvarSlett
  101. Hei

    Jeg vil gjerne være med på din giveaway.
    Tar 3 lodd.
    Fantastisk premie.
    Ha en fin søndag.

    Klem

    SvarSlett
  102. WOW! For en fantastisk premie. Jeg tar gjerne to lodd. Ett for kommentar og ett som følger.

    Kari :-)

    SvarSlett
  103. Fin blogg du har og fine premier! Slenger meg med og prøver lykke med to lodd!

    SvarSlett
  104. Den var superfin! Jeg er med :) Elsker stilen din.
    Hilsen britabust@hotmail.com

    SvarSlett
  105. Håper eg ikkje er for sein nå!

    Nydelig gave. Vil gjerne lese litt i bloggen din nå etterpå.

    Ha ei fin uke, klem.

    SvarSlett
  106. Hei,

    Så klart jeg vil være med på den flotte gaven du gir ut på giveaway.
    Det blir 1 lodd på meg.
    krysser nå armer og tær ;-)
    Mvh, Fanny (fannydeak@hotmail.com)

    SvarSlett