lørdag 13. november 2010

En stoooor lampe

I går kjøpte jeg meg en ny lampe. Når jeg kom hjem så skulle jeg bare sette den i nærmeste kontakt for å sjekke om den virket. Og der ble den stående... Idag har jeg prøvd den rundt hele huset, men det merkelig er at den er finest der den står. Det ble så koselig lys på kjøkkenbenken av den, så jeg tror den skal få bli.


Lampen er mye større en det ser ut som på bildet, så den er vel ikke så plasseringsvennlig... Men når det er love at first sight, så teller ikke det...

Snakker om love at first sight.... Dette er den fineste blomsterpotten jeg har. Den er like fin til oppsatser som til potteplanter. Eller til plastikktrær som jeg har her.

Det var nemlig i bryllupet til min kusine jeg så de første gang. Som dere ser så tok jeg til og med nærbilde av de! Mandag etter dro jeg rett i blomsterbutikken og anskaffet meg en selv!

Nå lader jeg opp til taco-lørdag etter noen timer på jobb (og noen timer i kjøpesenter. hehe)
Jeg har plassert min blogg i Sarpsborgnorske bloggkart

5 kommentarer:

  1. Hei
    Det ble utrolig koselig. Er det en Riviera Maison lampe ?

    Vigdis

    SvarSlett
  2. Hei!

    Nei den er ikke fra Riviera Maison, jeg har tatt av lappen og husker ikke merket. Lampen kostet 1998,- og skjermen 898,-, men jammen var det ikke halv pris fordi butikken skulle flytte!
    Men apropo: jeg har en Riviera skjerm jeg har tenkt til å prøve på lampen.

    SvarSlett
  3. Hei. Nydelig lampe og blomsterkrukke:) Du har en utrolig flott blogg, med mange koslige og fine tips. Akkurat slik vi interiør elskende jenter liker:) Veldig koseli og stilfullt hjem har dere ordnet. Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  4. Kjempefin lampe!
    Har maken blomsterpotte, de er bare superfine! :)
    Ha ei fin helg!
    -synnøve-

    SvarSlett
  5. hei! hvor er blomsterpotten kjøpt?
    ellers vil jeg rose deg for en fantastisk blogg, du er så inspirerende!! :)

    SvarSlett