onsdag 3. november 2010

Her skjer det ting!

Jeg har endelig fått maleånden over meg og har startet på soverommet!
Kveldens dilemma har vært valget mellom de to mørke fargene jeg har malt denne veggen med... Jeg heller nok mot den lyse.
Jeg skal nemlig ha en mørk vegg der sengegavelen skal stå.
Resten av rommet er i fargen lys antikk, tak og gulv er kritthvitt.
Nye knotter på nattbordet har også kommet på plass den siste timen.
Nå starter jakten på gardiner i velour/fløyel i en passende farge.
Nå er neglene fulle av maling, godt jeg har negltime imorgen hos verdens-beste-Linn
!

5 kommentarer:

  1. Jeg ville gått for den mørke. Men jeg har SVART vegg på soverommet da. ;)

    Moro at du har begynt å blogge igjen :)))

    SvarSlett
  2. Ut fra bildet ville jeg gått for den mørke, men vanskelig når en ikke ser det i virkeligheten:)
    Det blir nok uansett bra!

    Klem

    SvarSlett
  3. Synes den lyseste fargen var finest jeg:)

    SvarSlett
  4. Likte best den lyseste fargen! :)
    Lurer på hvor du har kjøpt de flotte glassknottene? Er på jakt etter noen slike!
    Sissel

    SvarSlett
  5. Anonym:
    Knottene er kjøpt på Bohus for 30 kr pr stk!
    Du kan også se de på nettsidene deres.

    SvarSlett