onsdag 17. november 2010

Enkelt middagstips

Siden både jeg og mannen skal i jobb-møte i kveld er Madeleine på overnattingsbesøk hos farmor. Annen hver onsdag har vi vaskedame her mens vi er på jobb. Så idag var det helt nydelig å komme hjem.
Nå sitter jeg her å nyter stillheten i rent hus og koser meg.
Da ble det enkel middag som jeg skal dele med dere, for den er nemlig KJEMPEGOD og KJEMPEENKEL:) Og det liker vi jo?

Du trenger kun å kjøpe inn suppeposen, fløte og en pakke hvitløksbaguetter. (Det er biter av sopp, purre og gulrøtter i suppen.)

Suppen blandes med vann og fløte og kokes 5 minutter. Baguettene stekes også 5 minutter.
Man har faktisk ferdig middag på 10 minutter!

Og det smaker kjempegodt:)
Jeg er nærmeste avhengig av flak-salt, så det må jeg ha på hvitløksbaguetten.

Følg med, i kveld eller imorgen kommer det give-away. Og jeg kan avsløre at det kan komme godt med i juleselskapene som venter!

6 kommentarer:

  1. Å, det så godt ut :)
    Luksus med vaskedame da..
    Hvilket byrå bruker dere?

    SvarSlett
  2. Å det så godt ut :-) ha en god kveld :-)

    SvarSlett
  3. Takk igjen for en deilig middagsrett. Det er så herlig med sånne oppskrifter fra deg, for alt er så delikat framstilt og det er jo også kjempegodt. Har prøvd det meste du har vist fram. Du er kjempeflink Camilla
    Kos dere i kveld.

    SvarSlett
  4. Takk for en knallfin blogg!!! Moro å følge deg.

    SvarSlett
  5. Hei igjen!
    Å så deilig middag!
    Håper du har muligheten til å svare meg...spurte i et innlegg tidligere om nattbordslampene dine og den sølv hjort hodet! Hvor har du kjøpt?? Har prøvd å søke på nett, men finner ingenting....Håper på svar ja <3 Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Hei Hilde!
    Beklager så mye at jeg har glemt å svare deg!
    Hjortehodet er fra Bohus (kr 649,-) og lampene er fra Skeidar (kr 999,- pr stk)
    Håper du finner det i nærheten av der du bor:)

    SvarSlett