lørdag 27. november 2010

Mørke gardiner

 Jeg gikk for de mørke gardinene. De er i fløyel, jeg måtte ha et tungt stoff til de kraftige duskene. I dette tilfellet kjøpte jeg duskene først. Nå gjenstår det å finne krommede gardinstenger med glassendestykker (formet som en diamant).

Lille kameraten fra igår har flyttet inn på soverommet.

Her er litt realitetsblogging. Gulvet har fortsatt en umalt liten sti midt på, måtte jo komme meg opp i senga når gulvet var nymalt. Rommet er langt fra ferdig, bildet viser bare en tredjedel av hele rommet.
*
I dag har vi vært på julekonsert med barnehagen, laget ferdig julekalenderen til Madeleine og nå skal jeg gjøre meg klar til kveldens fest! Jippi!

6 kommentarer:

  1. God kveld!
    >Hvor har du kjøpt de fine lampene?

    SvarSlett
  2. Det blir veldig fint, jeg var en av de som sa du måtte går for besj/hvite...men resultatet med de kraftige duskene var lekkert :-)

    SvarSlett
  3. Flott rom koselig med litt lune gardiner når det er jul. Digger den lampen har den selv i stuen, passer uansett stil
    ha en fin kveld

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Jeg har krommede gardinstenger med diamant på enden, de er fra princess.:)

    SvarSlett
  5. Du har bra smak!

    SvarSlett