søndag 14. november 2010

Mørk soveromsvegg

 Nå er endelig veggen på soverommet ferdig malt. Ble fornøyd med fargen. Stilen jeg var ute etter skulle gi en litt sånn "hotell-feeling" .
(Jeg har jo litt angst for farger, for jeg angrer alltid og går tilbake til lyst. Dobbel jobb på meg!)

 Har kjøpt to nye lamper (har jeg dilla på lamper tro??). (skjermen er heldigvis ikke så rosa som på bildet!!)
Det helblanke taket gir virkelig effekt når man belyser det.

 Pelspleddene fra sofaen er nå degradert til sengeteppe. Gir ekstra varme på bena når man legger seg i kald seng. Det skal legges til at jeg har varmeteppe under overmadrassen og panelovn på min side av senga. Jeg er en SKIKKELIG frysepinne.

Disse duskene skal jeg bruke på soverommet. Jeg syns vel de passer best på noen tunge fløyelsgardiner., og det har jeg funnet. MEN: skal de være naturhvite eller mørkebrune? Hva syns DU?

Vi har idag vært å levert bilen vår på oppretting i Sverige, den hadde fått seg en bulk og i Sverige er det billigere. Heldig vi som bor så nærme;) Vi er også heldige som får låne bilen til svigerfar hele uken. Vi er nemlig blitt veldig bortskjemte og avhengige av å ha to biler...

Jeg måtte selvsagt passe på å løpe inn i matbutikken på hjemveien. Imorgen skal jeg vise dere noe rart jeg fant i hylla der.
Nå blir det biff, bernaise og bakt potet på oss:)



15 kommentarer:

  1. Hei

    Lekkert !!! Jeg ville valgt naturhvite.

    Ha en fin kveld.

    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Det var nyydelig, skikkelig hotellfølelse!

    SvarSlett
  3. Lekkert !!
    Og velur gardiner blir nok kjempelekkert. Naturhvite ville nok vært mitt valg. Blir veldig "tungt" med brunt syntes jeg.. men mulig jeg tar heeelt feil og at det blir lekkert. Er det mulig å låne med seg stoff eller gardiner så ville jeg gjort det. Lykke til med valget
    klem anita s

    SvarSlett
  4. Så nydelig;)) Hvilken farge har du brukt på fondveggen her? Så fin og "delikat" ut!
    Klem j.

    SvarSlett
  5. Nydelig soverom! Nok en gang er jeg imponert. Du har virkelig god interiør-sans :D

    sv: Bare hyggelig du. Er virkelig fasinert over hjemmet ditt, og finner nok mange tips her til jeg en dag skal innrede mitt hus. Du skal ikke se bort ifra at jeg hyrer deg til å hjelpe meg en vakker dag.

    Lene

    SvarSlett
  6. Så flott soverom...følelsen av luxus...I like:-) Fin blogg du har! Har lagt meg til som følger! Hvor har du kjøpt de flotte lampene? Utrolig lekkert med så kraftige lampeføtter!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Jeanette:
    jeg kjøpte fargen "sjøsand" fra fargekartet til Nordsjø. Men etter første strøk syns jeg den var for mørk. Så jeg blandet selv i litt lys maling til jeg fikk den nyansen som jeg ønsket.

    SvarSlett
  8. Så nydelig og lekkert det ble Camilla, kjempe flott!

    SvarSlett
  9. Nydelig soverom ble det:)) Du har en enormt god smak! Hvor har du kjøpt putetrekkene i senga? De var så fine!!

    SvarSlett
  10. Kjempe fint soverom!:) Liker stilen din veldig godt! Jeg synes mørke gardiner kunne gjort seg!

    SvarSlett
  11. Nydelig! Lurer veldig på hvor du har kjøpt lampene :-)

    SvarSlett
  12. Lurer også veldig på hvor de lampene er kjøpt! Ble utrolig fint!

    SvarSlett
  13. Ja HVOR har du kjøpt de lampene....?? :)

    hilsen Christina

    SvarSlett